სიახლეს რომელსაც თქვენ წაიკითხავთ აგებულია ანალიტიკურ მცნებაზე რაც გამოწვეულია პირველ რიგში მხოლოდ ანალიტიკოსების თავდაუზოგავი მუშაობის შედეგად. ერთ-ერთმა ყველაზე ფართო ანალიტიკოსმა Michael Pachter-მა მოგვაწოდა ინფორმაცია, რომ Playstation 5 და Xbox Two გამოვა 2019 წელს. კითხვა რომელიც ბევრს უჩნდება, რატომ 2019 წელი და არა მაგალითად 2018 ან 17 წელი ? მაიკლმა ხაზი გაუსვა იმას, რომ შეშფოთებული და მეტიც გაკვირვებული დარჩებოდა იმ ფაქტით თუ კონსოლები 2018 წელს გამოჩნდებოდა ამიტომ ვიტყვი, რომ ამის თქმის უფლება არც ჩვენ გვაქვს რამე თუ 6 წლიანი პაუზა საკმაოდ ადეკვატური და მნიშვნელოვანი შუალედური ეტაპია ასეთი პროექტებისთვის.
VENATUS ანალიტიკა დამატებით გეტყვით, რომ უდიდესი ალბათობით ახალ კონსოლებს ექნებათ ახალი გრაფიკული ეტალონი რაც პირველ რიგში მოიცავს 4K გაფართოებას რაც, PC გეიმერებისთვის უკვე ცნობილია :pcrules: მაგრამ ობიექტურად ასეთი სიახლე არ იმსახურებს სკეპტიკურ დამოკიდებულებას რამე თუ 4K იქნება ახალი მასტიმულირებელი ძალა ახალი პროექტის რეალიზაციისთვის. გარდა ამისა აღსანიშნავია, რომ კონსოლებს ექნებათ ორმაგი პოტენციალი ანუ, მათი სიცოცხლის პოტენციალი გახანგრძლივდება რაც ნიშნავს იმას, რომ იმ დროისთვის დაანონსებული ან გამოსული თამაშების გრაფიკული მონაცემები არ შეაშინებენ კონსოლებს. კონკრეტულად FPS-სა და გაფართოებას შორის წამოსულ ოფიციალურ წყაროებს ვერ შევხვდი მაგრამ ვიფქრობ, რომ დროა ორივე კომპანიამ ღირსეული წვლილი შეიტანოს დღევანდელ ტექნოლოგიურ განვითარებაში, რაც უფრო Microsoft-ს ეხება. მაგრამ გამნაკლისი შემთხვევა არც Sony-ია. მორიგი საკმაოდ მნიშვნელოვანი სიახლე ბანალურ დაპირისპირებად, რომ არ ვაქციოთ გეტყვით, რომ საერთო ანალიტიკური გამოკითხვით რომელსაც საკმაოდ საგანმანათლებლო და შემეცნებითი ხასიათი აქვს გეტყვით, რომ ახალი თაობის კონსოლები არცთუ ისე რევოლუციური აღმოჩნდა როგორსაც დეველოპერები გვპირდებოდნენ და ეს ეხება ორივე კომპანიას, მაგრამ მიუხედავად ზოგადი შემეცნებისა გაყიდვების რაოდონეობამ მოლოდინს გაადააჭარბა კიდეც. როგორც ყოველთვის ვენატუსი ცხელი მოვლენების ეპიცენტრშია სიახლეები კი რათქმაუნდა გამონაკლისი შემთხვევა არაა სწორეედ ამიტომ, ჩვენ ვცდილობთ ანალიტიკური ხასიათის სიახლეების წერას, ყველამ ინდივიდუალური აზრი გამოთქვა ამ სიახლესთან დაკავშირებით მაგრამ ყველაზე საინტერესო ასპექტი რომელსაც წავაწყდი ამ სიახლის წერისას არის არსებული კონსოლების პოტენციალი... მოდით ვიფიქროთ ობიექტურად, საინტერესო ის თუ რა ხერხით გაიტანს თავს არსებული ახალი თაობის კონსოლები მანამ სანამ, არ გამოვა ახალი ვიმედოვნებთ რევოლუციური კონსოლების სერია. დამეთანხმებით, რომ 3 წლიანი მოლოდინი საკმაოდ მიღებული დოზაა თავად დეველოპერებისთვის მაგრამ არის თუ არა ასეთი შუალედი გეიმერებისთვის მიღებული ? ეს არის ტექნოლიგური განვითარების ეპოქა სადაც ყველა ასპექტი ერთმანეთთან არის დაკავშირებული შესაბამისად, რომელიმე ელემენტის გაუმართაობა იწვევს ქაოსს რომელსაც აკვირდება გეიმინგ პრესა მათ შორის ვენატუსიც.
რა ხერხით დაუპირისპირდება კონსოლების ახლანდელი პოტენციალი თამაშების ტექნოლოგიურ განვითარებას არავინ იცის მაგრამ ფაქტია, რომ 2016 წელი კონსოლებისთვის საკმაოდ მძიმე იქნება რადგან, ჩვენ ველოდებით ბევრ საინტერესო რილიზსს სადაც ვიხილავთ ბევრ დადებით და უარყოფით ასპექტებს. ყველა კომპანია, ინდივიდუალურად უყურებს ტექნოლოგიურ განვითარებას და თამაშების წარმოებას მაგრამ, არიან კომპანიაები რომელმთა იდეებიც ან სხვა სიტყვებით ამბიციები, პირდაპირ კონკურენციას უწევენ პლათფორმას რომელსაც კონსოლები ეწოდება და სწორედ ამიტომ უხდებათ მათ ხშირ შემთხვევასი გრაფიკული პოტენციალის დაქვეითება რასაც ჩვენ 2016 წელს ვიხილავთ 2-3 პროექტში :spoiler: ამიტომ, დავფიქრდეთ იმაზე თუ რა იქბება 2017, 2018 და 2019 წელს ყველამ კარგად ვიცით ის, რომ PC პლათფორმაზე მომუშავე კომპანიები ნერგავენ რევოლუციურ ტექნოლოგიური განივითარების ეტაპს ან მოდი ვიტყვი, რომ ღირსეულად აგრძელებენ მას, ამასთან თუ რა დოზით გამოიყენებენ ისინი თავიანთ მონაპოვარს კონსოლებში არავინ იცის.
სიახლის ავტორი : ლუკა ზარანდია