Friday, January 15, 2016

The Division - Rendering System GDC


გიბრუნდებით საინტერესო საიხლით. კომპანია Ubisoft-მა აღნიშნა, რომ თამაშზე მომუშავე გუნდმა, თამაშში დანერგა ახალი ინოვაციური გრაფიკული მხარდაჭერა. თავდაპირველად დეველოპერებს არ სურდათ, თამაშის გრაფიკულ-ვიზუალურ ასპექტებზე საუბარი, მეტიც ადამიანების კატეგორია გაიყო ორ ძირითად ნაწილად, რომლებიც მიიჩნევდნენ, რომ თამაშის სურათი გაანახევრეს და მე-2 კატეგორია, რომლებიც მიიჩნევდნენ, რომ თამაშმა შეინარჩუნა ძველი ვიზუალური ასპექტები. რეალურად თამაშის გრაფიკული პოტენციალი მორღვეული იქნა დეველოპერების მიერ და სწორედ ამ თემასთან დაკავშირებით ჩვენ, ვენატუს ბოქსის სერია განვაახლეთ. დეველოპერებს არ სურდათ თამაშის ვიზუალურ ასპექტებზე საუბარი, რადგან მათ არ ქონდათ ამის უფლება ვინაიდან თამაში შექმნის პროცესში იყო და იგი ალფა-ბეტა ტესტირებას გადიოდა. მიუხედავად დეველოპერების კომენტარისა ადვილი მისახვედრი ან დასანახი იქნებოდა ის, რომ დეველოპერებმა Microsoft Xbox one-ზე სურათი გაანახევრეს, რაც გამორიცხავს ასევე იმ ფაქტს, რომ დეველოპერებმა 2013 წელს თამაში Xbox one-ზე გაუშვეს.  (მსგავს ანალიტიკურ ჩართვას იხილავთ ვენატუს ბოქსის სერიაში) 


ახალი სიახლით კი ვიგებთ, რომ დეველოპერებმა თამაშში დანერგეს, რენდერის მხარდაჭერა ანუ თქვენ მოგეცემათ საშუალება თამაშის ვიზუალი და მასში შესული სხვა მრავალი ასპექტები გააკონტროლოთ მაგალითად, საგნის ან ობიექტის კონტროლი კონკრეტულად კი მისი ფიზიკური თვისებების კოორდინირება და გლობალური განათების კონტროლი, რომელსაც გაანკოტროლებს მოთამაშე რის შემდეგაც, მოხდება რენდერი და ნახსენები პროცესი იმოქმედებს თამაშის პარალელურ რეჟიმში. (მსგავსი ტექნოლოგიით თამაშის გრაფიკა სუპერ რეალისტური გამოვა)
აღსანიშნავია, რომ ეს დეველოპერების ამბიციაა რის რეალიზებასაც, ისინი სრული სერიოზულობით აპირებენ. დეველოპერემა აღნიშნეს, რომ ამ სიახლეს ვიდეო ფორმატით წარმოადგენენ.  (საინტერესო ის თუ როგორ მოახერხებს გუნდი ასეთი რევოლუციური პროცესის დაჩქარებას და რა პლათფორმებზე გავრცელდება ნახსენები სიახლე).



რეკლამა